Alla inlägg under april 2013

Av Jennifer Jonsson - 6 april 2013 21:19

Hello Estland!
Nu sitter jag Emma och Tove hemma hos Tove, men dom sitter och lyssnar på skit musik så jag sitter och lyssnar på rixfm i hörlurarna ;)
Idag har vi inte gjort så värst mycket..
Vi har typ kollat på film hela dagen och sen nyss var vi vid kiosken och träffade Anton och Jonatan, lite trevligt faktiskt! :)
Men jag bloggar mer ikväll!
Hejråh!

Av Jennifer Jonsson - 6 april 2013 21:05

Hello Estland!
Nu sitter jag Emma och Tove hemma hos Tove, men dom sitter och lyssnar på skit musik så jag sitter och lyssnar på rixfm i hörlurarna ;)
Idag har vi inte gjort så värst mycket..
Vi har typ kollat på film hela dagen och sen nyss var vi vid kiosken och träffade Anton och Jonatan, lite trevligt faktiskt! :)
Men jag bloggar mer ikväll!
Hejråh!

Av Jennifer Jonsson - 6 april 2013 21:04

Hello Estland!
Nu sitter jag Emma och Tove hemma hos Tove, men dom sitter och lyssnar på skit musik så jag sitter och lyssnar på rixfm i hörlurarna ;)
Idag har vi inte gjort så värst mycket..
Vi har typ kollat på film hela dagen och sen nyss var vi vid kiosken och träffade Anton och Jonatan, lite trevligt faktiskt! :)
Men jag bloggar mer ikväll!
Hejråh!

Av Jennifer Jonsson - 6 april 2013 21:00

Hello Estland!
Nu sitter jag Emma och Tove hemma hos Tove, men dom sitter och lyssnar på skit musik så jag sitter och lyssnar på rixfm i hörlurarna ;)
Idag har vi inte gjort så värst mycket..
Vi har typ kollat på film hela dagen och sen nyss var vi vid kiosken och träffade Anton och Jonatan, lite trevligt faktiskt! :)
Men jag bloggar mer ikväll!
Hejråh!

Av Jennifer Jonsson - 6 april 2013 20:59

Hello Estland!
Nu sitter jag Emma och Tove hemma hos Tove, men dom sitter och lyssnar på skit musik så jag sitter och lyssnar på rixfm i hörlurarna ;)
Idag har vi inte gjort så värst mycket..
Vi har typ kollat på film hela dagen och sen nyss var vi vid kiosken och träffade Anton och Jonatan, lite trevligt faktiskt! :)
Men jag bloggar mer ikväll!
Hejråh!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards